Subject: FW: Kiili-Jussinuka DP- Transpordiameti kooskõlastamine- 12.04.24
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 08:05:01 +0300

palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 6:58 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Kiili-Jussinuka DP- Transpordiameti kooskõlastamine- 12.04.24

Tere hommikust

Edastan Jussinuka DP kooskõlastamiseks.

Head koostöö jätku soovides

Arno Anton

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 7:52 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Fw: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24-08.04.24

Tere,

Aitäh. Palun allkirjasta ja saada kogu lahendus kooskõlastamiseks.

Tervitades, Krista

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 4:16 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Fw: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24-08.04.24

Tere

Tõstsin selle lause seletuskirjas lk 21 punkt 2 märgistatud paksult.

Tänades

Arno

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 2:20 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Fw: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24-08.04.24

Tere,

Palun kas saad teha värviliseks, mis muutus seletuskirjas on tehtud. Nõue ei 
tohiks jääda punkti alla, nagu see oleks ainult TRAM-i nõue.

Tervitades,

Krista Einama

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 12:18 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Fw: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24-08.04.24

Tere

On lisatud SK lk 22.

Tervitades

Arno

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 11:35 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Fw: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24

Tere,

Oleme kooskõlastamas planeeringut. Kas saaksid seletuskirja elluviimise 
kavas täpsustada, et riigitee ristumiskoht tuleb rajada enne hoonetele 
ehituslubade väljastamist.

Tänades, Krista Einama

From: Karl Kaeval <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 4, 2024 3:29 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eduard Ventman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Arno Anton <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Fw: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24

Tere Krista

Olen Jussinuka kinnistu omanik Kiili Äripark OÜ esindaja.

Tahtsin seoses teemaga täpsustada, et Jussinuka kinnistu kõrval asuva Priidu 
DP taristu projekt on tellitud meie ja Priidu kinnistu omanike koostöös 
(oleme mõlemad projekti tellijad). Oleme omavahel sõlminud lepingu ja võtnud 
ühise kohustuse meie alade vaheline tänav ja sealhulgas ristmik välja 
ehitada. Priidu DP on kehtestatud ning Jussinuka DP on veel töös, kuid 
lähteülesanne projekteerijatele on antud selliselt, et ristmiku lahenduses 
arvestatakse nii kehtiva Priidu DP alaga kui ka praegu veel töös olema 
Jussinuka DP alaga, et ei peaks sama ristmikku hakkama varsti ümberehitama.

Meie projekteerija Skepast & Puhkim OÜ ning teede lahenduse koostaja 
RoadExpert OÜ on projektahenduse osas suhelnud Transpordiametiga ning just 
mõni päev tagasi jõudsime projekteerijaga konsultatsioonide tulemusel 
selleni, et kõige parem lahendus oleks rajada ringristmik ning projekteerija 
pakub selle Transpordiametile välja (või juba pakkus). Liiklusuuringu 
tellisime samuti juba ära (mis arvestaks mõlema alaga).

Teen ettepaneku, et kuna me oleme Jussinuka kinnistuga tööprojekti 
tellimuses ja ristmiku ehituses samuti osalised ja Jussinuka DP-ga 
arvestatakse tööprojekti koostamisel, siis kas oleks võimalik anda Jussinuka 
DP-le siiski tinglik kooskõlastus selliselt, mis ei hoiaks Jussinuka DP 
menetlust kinni ning tehagi maaomanike vahel ristmiku rajamisel koostööd ja 
rajatakse ristmik, mis sobib teenindama mõlemat ala. See ongi hetkel 
selliselt kavas ja töös.

Oleme valmis meeleldi teemat juurde täpsustama, et leida osapooltele sobiv 
lahendus. Ka meie huvides on, et alade ligipääs oleks turvaline ja 
inimsõbralik.

Palun andke tagasisidet, kas seda arvestades oleks võimalik tingliku 
kooskõlastuse väljastamine või oleks vaja teemat veel koosoleku vormis 
täpsustada?

Parimate soovidega

Karl Kaeval

Kiili Äripark OÜ

58338340

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 12:22 PM
To: Karl Kaeval
Subject: FW: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 11:47 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Eduard Ventman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24

Tere,

Tänan põhijoonisele kantud ristmiku lahenduse eest, samuti liikluseksperdi 
arvamuse esitamise eest.

Arutasime riigitee 11115 arendusega seotud teemasid üksusesiseselt, sest 
riigiteel 11115 on arendusi palju ja liiklussagedus hüppeliselt tõusnud. 
Samal teelõigul oleme saanud mitmeid liiklusuuringuid, kus riigitee 
liiklussagedus on suurem kui Priidu ja Jussinuka planeeringu koostamisel on 
arvesse võetud. Jussinuka planeeringuga kavandatakse lisaks ka tankla, mis 
toodab nn pendelliiklust. Jõudsime järeldusele, et eeltoodut arvestades 
tuleb käesoleva planeeringu mahus analüüsida ja hinnata, kas varasemalt 
kavandatud lahendus suudab teenindada ka Jussinuka planeeringust lisanduvat 
liiklussagedust. Selleks tuleb teha kavandatud ristmikule 
läbilaskvusarvutused (arvestades teadaolevate planeeringutega), enim on 
negatiivselt mõjutatud arendusalalt vasakpööre Tallinna suunale. See on ka 
põhjus, miks peaksime koostööna jätkama.

Infoks, Priidu detailplaneeringuga kehtestatud ristmikule on 
Transpordiametis koostamisel tehniline kirjeldus, millega samuti kaasneb 
nõue teha liiklusuuringud sh arvestades teistest arendusaladest lisanduvate 
planeeringutega, kuid ajakava sõltub arendaja soovist.

Mõistlik oleks käesoleva planeeringu mahus teha sõltumatu liiklusuuring ja 
vajadusel ristmikku lahendust täpsustada. Eesmärk oleks jõuda Jussinuka 
planeeringu kooskõlastuseni peale ristmiku läbilaskvusarvutusi.

Samuti palun täpsustada seletuskirja elluviimise kava, mis käsitleb riigitee 
ristumiskoha rajamist enne hoonetele ehituslubade väljastamist.

Kas me saaksime sellise tegevuskavaga edasi minna või on menetlusse vaja 
kooskõlastamata jätmise kirja ?

Tervitades,

Krista Einama

Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, March 15, 2024 9:52 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Roadplan -Jussinuka-täiendatud koostöö 15.03.24

Tere Krista

Joonise osas üks kiht oli kinni jäänud, so suunad sõiduradadelt.

Seletuskirja lk 22 lisasin märkuste punktis 2 toodud.

Lisan liikluseksperdi arvamuse.

Head koostööd soovides

Arno Anton

5698 3389

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 10:45 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Roadplan -Jussinuka

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 10:43 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Roadplan -Jussinuka

Tere

Tänades

Arno Anton

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free. 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com